Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki szkolenia dla sprzedawców

Handlowiec w roli trenera sprzedaży
2011-10-11 11:10:23

W trakcie szkoleń dotyczących umiejętności sprzedaży zdarza się, że uczestnicy zadają pytanie trenerowi o jego doświadczenie jako sprzedawcy. Jeśli trener nie ma takiego doświadczenia, uwaga ma charakter zastrzeżenia i tworzy trudną sytuację szkoleniową.

Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.
2011-10-04 13:00:03

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 2.
2011-07-07 13:55:56

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 2.
Czas agresywnych sprzedawców minął?
2011-06-14 12:38:34

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął?
Jak zwiększyć sprzedaż ?
2010-09-24 11:05:53

W branży usługowej kwestie promocji, reklamy i marketingu mają kluczowe znaczenie dla działalności firmy. Bez odpowiedniego wykorzystania kanałów dystrybucji i skierowanych do klienta chwytliwych ofert, powodzenie biznesu może stanąć pod dużym znakiem zapytania.

Artykuł Jak zwiększyć sprzedaż ?
Projektowanie skutecznych szkoleń i innych działań rozwojowych dla sprzedawców o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym
2010-01-04 15:15:45

Jeśli czytasz te słowa, to prawdopodobnie masz lub będziesz miał coś wspólnego ze szkoleniami sprzedażowymi. Pozwól, że na początek spytam: kiedy najczęściej zamawiane są szkolenia dla działu sprzedaży? Są dwa takie przypadki, które niesie moja trenerska i sprzedażowa praktyka. Pierwszy, ten przyjemniejszy dla wszystkich zainteresowanych, to wtedy kiedy „się sprzedaje”. To dobry czas, w którym trzeba jakoś docenić zespół, więc zamawia się dzika, alkohol… i trenera, który poprowadzi szkolenie integracyjne.

Nowoczesny sprzedawca
2009-07-02 10:35:02

Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi.

Artykuł Nowoczesny sprzedawca
Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
2024-05-06 13:56:34

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami.

Artykuł Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
2024-04-22 13:39:53

W obecnych czasach, gdzie technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w biznesie staje się kluczowa dla każdego lidera i menedżera.

Artykuł Rozwiń swoje możliwości biznesowe dzięki szkoleniu z zakresu sztucznej inteligencji AI w biznesie
Szkolenie z zakresu „Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta” - klucz do podniesienia standardów opieki
2024-03-20 14:28:03

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie ochrony zdrowia, placówki medyczne stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem wysokiej jakości usług. „Ustawa o jakości w ochronie zdrowia” wprowadza nowe wymagania, które mają na celu nie tylko podniesienie standardów opieki...

Artykuł Szkolenie z zakresu „Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta” - klucz do podniesienia standardów opieki

stron: 1 2 3 4 5155

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia dla sprzedawców

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.